متن آهنگ فال(احسان خواجه امیری)

منو ویرون کنی آباد میشم/تو زندونم کنی آزاد میشم/آره مجنون میشم وقتی که تلخی/یکم شیرین بشی فرهاد میشم/ یکم شیرین بشی فرهاد میشم/تو هرجا باشی دنبالت منم من/دیگه تقدیر امسالت منم من/اگه حافظ اگه قهوه اگه رمل/بگیر میبینی تو فالت منم من/میدونم عشق تو تاخیر داره/ولی اسرار من تاثیر داره/تو هم دیوونه ی من میشی آخر/تب مجنون بدون واگیر داره/ تب مجنون بدون واگیر داره/ منو ویرون کنی آباد میشم/تو زندونم کنی آزاد میشم/آره مجنون میشم وقتی که تلخی/یکم شیرین بشی فرهاد میشم/ یکم شیرین بشی فرهاد میشم/خیال کردی همیشه فرصتی هست/واسه نازت همیشه طاقتی هست/اگه من عاشقت باشم درسته/برای تو همیشه مهلتی هست/ تو هرجا باشی دنبالت منم من/دیگه تقدیر امسالت منم من/اگه حافظ اگه قهوه اگه رمل/بگیر میبینی تو فالت منم من/میدونم عشق تو تاخیر داره/ولی اسرار من تاثیر داره/تو هم دیوونه ی من میشی آخر/تب مجنون بدون واگیر داره/ تب مجنون بدون واگیر داره/ منو ویرون کنی آباد میشم/تو زندونم کنی آزاد میشم/آره مجنون میشم وقتی که تلخی/یکم شیرین بشی فرهاد میشم/ یکم شیرین بشی فرهاد میشم/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: